know more about mie~

a simple girl tht lik to hav many frens... hate betrayer n useless frens... sumtime she is playful.. sumtime she is serious.. she need lotz of love..! she wil try her very best to not make ppl hate her.. <3

Sunday

saddy..

it was unhappy day..
today i wan totally no mood..
haiz..
morning i wake for my tuition...
n i feel so so tired ten bac time..
eat d go sleep..
til 6 sumthingoni wake..
i sleep almost 5 hours..

he throw temper at me yesterday..
i feel so sad..
y sud he bcome lik tht..
he nvr treat me lik tht..
he tell many thing tht i feel weird..
i feel so down after he say everything to me..
he say he very work..
after he went for work..
he change d..
he always say he tired..
n i wont understand his tiredness..
haiz..
i dun noe wat i did..
n suddenly bcome his beban..
even we din together..
but we noe wat status btw us..
but now was diff edi..
so sad..
tear comes when he treat me so..
he wil nvr care me..
he say tht to me..
SOBS...

wat should i do..

王子不要理雯了。
疼我,爱我,喜欢我,关心我,陪伴我,鼓励我。
现在什么都没了。
为什么要抢走的王子!
你的累换乘我的泪。
我也心痛你那么累。
我知道我不能做什么。
我很想每天都能配你度过。
分担你的累。
你总是不要跟我说。
我也有这种日子。
我要上学,要帮妈妈做工,要补习。。
可是有你的陪伴我就觉得是值得。
可是你想的不一样。
你说你累。
我也一直鼓励你。
为什么你会说我是坏人。
我真的不明白。

早上还好好的。
晚上就翻脸了。
第一次。
我觉得很害怕。
害怕失去。

我不想失去你。
跟不想你不理我。
可是你每次都说距离很远。
我也不想说什么。
因为那都是借口。
是要或不要。

你城今说过的都忘记了吗?
我好希望。
你会收回你的每一句。
可是这是第三次你放弃了。

就算你不理我。
我也会默默陪伴你。

对不起。。。